IO
Obraz śledzi wędrówkę szarego osła, który spotyka dobrych i złych ludzi, doświadcza radości i bólu oraz bada kondycję współczesnej Europy.
Obraz śledzi wędrówkę szarego osła, który spotyka dobrych i złych ludzi, doświadcza radości i bólu, badając melancholijnymi oczami kondycję współczesnej Europy.