Idealna matka (HBO)
Punktem kulminacyjnym intryg teściowej jest opracowany przez nią plan zamordowania synowej, który ma na celu przejęcie opieki nad wnukiem.
Punktem kulminacyjnym intryg teściowej jest opracowany przez nią plan zamordowania synowej, który ma na celu przejęcie opieki nad wnukiem. Film jest oparty na autentycznych wydarzeniach.