Hobbit: Niezwykła podróż (wersja rozszerzona)
Hobbit Bilbo Baggins wyrusza w niebezpieczną podroż, aby wraz z czarodziejem Gandalfem i trzynastoma krasnoludami pokonać groźnego wroga.
Hobbit Bilbo Baggins wyrusza w niebezpieczną podroż, aby wraz z czarodziejem Gandalfem i trzynastoma krasnoludami pokonać groźnego wroga. Pierwsza część filmowej adaptacji książki "Hobbit" J.R.R. Tolkiena. Wersja rozszerzona filmu.