Grand Budapest Hotel
Ralph Fiennes jako legendarny konsjerż, który jest świadkiem nieprawdopodobnych zdarzeń w jednym ze słynnych europejskich hoteli w okresie międzywojennym. Deszcz nagród – w tym cztery Oscary.