Fałszywy trop (HBO)
Kiedy oskarżony o zabójstwo dwóch policjantów Eddie Rios zostaje uniewinniony, oficer, który dokonał jego zatrzymania bierze jako zakładników sędziego, członków ławy przysięgłej i oskarżonego, aby wymusić wszczęcie nowego procesu.