Aloha Scooby-Doo!
Scooby Doo i Brygada Detektywów jadą na Hawaje, by wziąć udział w konkursie dla surferów. Zabawę przerywają pomruki wulkanu i zaginięcie surfera.
Scooby Doo i Brygada Detektywów jadą na Hawaje, by wziąć udział w konkursie dla surferów. Zabawę przerywają groźne pomruki wulkanu i zaginięcie jednego z surferów. Scooby Doo i spółka próbując rozwiązać zagadkę, zanim dojdzie do erupcji.