Trash Metropolitan Road Trip!
Freiburger and Finnegan buy a sight-unseen '56 Nash Metropolitan stretched over a Toyota truck chassis, and powered by a boosted Thunderbird 2.3L. They test drive it by road-tripping around the Pacific Northwest, and then thrash it at a local track.