More Doors, Less Floors!
Freiburger and Finnegan rediscover and road trip the 440-powered 1971 Chrysler Newport eight-door airport car. Nothing says winter road trip fun like taking 24 feet of rusted out, floorless junk from Fargo down to some warmer climates and dirt tracks!