The Cliffhanger
On a perilous cliff in Yangshuo, China's climbing paradise, Wang Yibo takes on his toughest challenge yet: opening a new climbing route. Guided by expert Liu Yongbang, he battles storms, loose rocks and his mental limits. Can he conquer the danger?