Valentine's Day/A Job Well Dung
A Valentine's Card written by Patsy causes havoc throughout Camp Kidney and makes Patsy's Dad very mad! Then, the Dung Beetles have to earn their keep if they want to stay at Camp Kidney. Too bad they're not good at anything.