Beetlejuice Beetlejuice
When the Deetz family returns to their former home, it’s only a matter of time until someone says "Beetlejuice" three times and the demon returns.
When Lydia Deetz's teen daughter, Astrid, finds the town model in the attic of the family home, it's only a matter of time until someone says Beetlejuice's name three times and the mischievous demon returns.