Small Spaces
James Koh meets with people across Asia who have used ingenious hacks to expand tiny living areas.
James Koh meets with inspiring individuals across Asia who have discovered ingenious hacks to expand tiny living areas in densely populated cityscapes. From cramped and confined to cozy and comfortable, these are Small Spaces with big ideas!