The Second Civil War
The state of Idaho takes on the government in this tale of race relations, rebellion and the American Dream run amok.
Jim Farley, the Governor of Idaho, decides that the only way to keep the new immigrants out of his state is to close down the borders. Defying the President, he gets some help implementing his plan from some zealots in militias.