Rob Peace
The true story of Robert Peace, the son of a convicted murderer who defied the odds and went to Yale on a full scholarship.
The true story of Robert Peace who grew up in New Jersey, the son of a convicted murderer, and defied the odds and went to Yale on a full scholarship. But at age 30, his bright future was ended by the bullet of a rival gang dealer.