Pokémon Detective Pikachu
When ace detective Harry Goodman goes missing, his son embarks on a journey with Detective Pikachu to find him.
After his father goes missing, Tim joins forces with his dad's partner, Detective Pikachu, to unravel the mystery. In the process, they uncover a plot that could destroy the peaceful co-existence between humans and Pokémon.