Paranormal Activity: The Ghost Dimension
A young family falls prey to a demonic evil after finding an old camcorder that can record paranormal apparitions.
When a new family moves into a house in California, the father discovers a box of videotapes and a camcorder. The camera can record paranormal occurrences and reveals the presence of an ancient evil that begins to terrorize the family.