Orphan
Jaume Collet-Serra directs this horror thriller where a married couple adopts a 9-year-old who is not as innocent as she appears.
Vera Farmiga and Peter Sarsgaard star in this horror thriller as Kate and John Coleman, a married couple who adopts 9-year-old Esther from an orphanage. But it doesn't take long for Kate to see through the Esther's angelic façade.