The Matrix: Resurrections
From visionary filmmaker Lana Wachowski comes this long-awaited fourth film in the groundbreaking Matrix franchise.
From visionary filmmaker Lana Wachowski comes this long-awaited fourth film in the groundbreaking Matrix franchise. The film reunites original stars Keanu Reeves and Carrie-Anne Moss in the iconic roles they made famous, Neo and Trinity.