Kate & Leopold
A rip in time brings together a 19th-century English Duke and a 21st-century businesswoman in present-day NYC in this charming rom-com.
A rip in time brings together a 19th-century English Duke and a 21st-century businesswoman in present-day New York for an old-fashioned modern romance.