Juror #2
A juror in a high-profile murder trial faces a serious moral dilemma ... one that could sway the jury to convict or free the accused killer.
Juror #2 follows family man Justin Kemp who, while serving as a juror in a high-profile murder trial, finds himself struggling with a serious moral dilemma ... one he could use to sway the jury verdict and potentially convict or free the accused killer.