The Hulk
Ang Lee brings to life the classic Marvel comic about a mild scientist who turns into a raging green monster whenever he gets angry.
Ang Lee directs Eric Bana and an all-star cast in his vision of the classic Marvel comic about Dr. Bruce Banner, a mild and brilliant scientist who, after a freak lab accident, turns into a raging green monster whenever he gets angry.