Guy Fieri's Feeding Frenzy
Shark Week teams up with Guy Fieri and his son Hunter in the Bahamas to experience local cuisine.
Shark Week teams up with Guy Fieri and his son Hunter to experience local cuisine in the Bahamas and explore what makes the waters around these islands the ideal all-you-can-eat buffet for such a wide variety of shark species.