The Bricklayer
The CIA's most brilliant -- and rebellious -- operative comes out of retirement to unravel an international conspiracy threatening the USA.
The CIA's most brilliant -- and rebellious -- operative comes out of retirement and must confront his checkered past while unraveling an international conspiracy threatening the USA.