Space Jam
Bugs Bunny recruits legend Michael Jordan to help the Looney Tunes win a basketball game vs. alien invaders.
Michael Jordan joins forces with Bugs Bunny and the Looney Tunes squad to fight alien invaders who've stolen NBA talent and plan to make cartoon characters their slaves. Their fate will be sealed in an epic basketball game.