So Old Matt Roloff's Gonna Die?
Matt's medical procedure leaves him and Caryn on edge as they think about their future together. Amy and Chris make plans for the upcoming fundraiser. To celebrate the beginning of summer, Zach and Jackson plan a family campout, but Tori is not on board.