The Boogeyman's Lair
Jonathan Bennett asks the three remaining teams to imagine the boogeyman's evil lair, and the cake artist is in the hot seat as their entire victim must be made of cake. Judges Shinmin Li and Aarti Sequeira determine which two teams head to the finale.