G.S.I.: Ghost Scene Investigators
Three new teams face off as Jonathan Bennett challenges them to create their very own crime scene with tasting elements that include coffee and doughnuts. Judges Shinmin Li and Aarti Sequeira decide which teams move on and which team is eliminated.