The Demon in the Mattress/Freaky Fred
Muriel needs a new mattress. The one she orders comes with a bonus: a demon. Courage must find a way to get rid of the demon and the new mattress. Then, Muriel's nephew Fred comes for a visit at the farm. Fred is a deranged barber.