Spin The Bottle
When a group of friends play spin the bottle in a house marked by a brutal massacre, they unleash an evil spirit and start dying in terrifying ways.
When a group of friends play spin the bottle in a house marked by a brutal massacre, they unknowingly unleash an evil spirit and start dying in terrifying ways—forcing the survivors to uncover the house’s dark secrets and end the bloodshed.