How to Lose a Guy in 10 Days
She’s an advice columnist whose new piece involves getting a guy to dump her within 10 days; he's a Casanova convinced he can make any girl fall for him in the same amount of time. Seems like a recipe for romantic disaster...unless they fall in love!