Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald
After the escape of Grindelwald, Dumbledore enlists the help of Newt Scamander to stop the machinations of the infamous dark wizard.
Eddie Redmayne, Johnny Depp and Jude Law star in this installment of the Fantastic Beasts saga where, after the escape of infamous Grindelwald, Dumbledore enlists the help of Newt Scamander to stop the machinations of the dark wizard.