Batman: The Killing Joke
Batman: The Killing Joke traces the rise of the Joker from his days as a stand-up comic to his evolution into the Clown Prince of Crime.
Based on Alan Moore's graphic novel, Batman: The Killing Joke traces the rise of the Joker from his days as a stand-up comic to his evolution into the Clown Prince of Crime after an encounter with Batman that changes both of their lives.