Alien Sharks: Ghosts of Japan
Wildlife biologist Forrest Galante travels to Japan in search of the rare and strange sharks.
Wildlife biologist Forrest Galante explores the alien world of Japan’s oceans. Teaming up with deep-sea shark expert Christina de Silva, they search for the extremely rare Japanese angelshark, the “ghost of the sea.”