Hektisk dag på glatt underlag
Vinteren har kommet og Berra drar for å berge en bil som har sklidd ned i grøften og kjørt inn i et tre. Micke har en hektisk dag på de glatte veiene. I Borås besøker Rogga en ukjent problemkurve.