Sveriges beste låsåpner?
Berra holder hodet kaldt når han står overfor den verste vannansamlingen han har vært med på. I Borås vil Rogga vise at han er en bedre låsåpner enn Fredrik i Jönkåoping, og tittelen «Sveriges beste låsåpner» står på spill.