Vanskelig berging samler publikum
En motorsyklist blir påkjørt ved E4 og Pelle vet ikke hvor ille det er når han skynder seg til stedet. Andreas får publikum på en vanskelig berging. Roiene jakter på en forsvunnet mobiltelefon.