Uprooted
Da Keith Warren, en svart mann, ble funnet hengende i skogen i Silver Spring, MD, avgjorde politiet at det var et selvmord. I 35 år forsøkte familien å finne sannheten, og søsteren hans, Sherri Warren, har nå ett mål - å få endret dødsattesten.