Katie blir overrasket når Dave blir med til en terapitime, og desto mer når hun hører hva han har på hjertet. Carolyn røper en hemmelighet for Palek, som deretter unngår henne. Etter å ha blitt avvist av Hugo, søker Jamie råd hos May.