Gamle-Totto kaller inn til pressekonferanse, mens Svein og Nanna prøver å forstå hva som har skjedd. Scorpio gjør en ny oppdagelse.
Etterforskerne prøver å spore telefonsamtalen. Svein går på do, og Nanna får besøk.