The Game Before The Game
Når NBA-stilikonet Shai Gilgeous-Alexander kommer innom studioet, er det opp til designerne å lage kule klær som kler hans personlige stil – men bare noen av deltagerne klarer en slam-dunk i denne konklurransen.