Extension of Darkness
Gjengen er innelåst bak dørene til Zaks «Haunted Museum» og har ikke noe annet valg enn å konfrontere ondskapen som hersker der. Gutta undersøker den beryktede kjelleren og Zaks samling av seriemorder-gjenstander.