New Year's Day
Både Wendy og Taylor forbereder seg på en stor dag. Wags får kontakt med sin følsomme side. Axe og Wendys bånd forsterkes når han minnes et viktig øyeblikk. Connerty får kontakt med en skikkelse fra fortiden sin.