Skin
Basert på den sanne historien om Bryon Widner – en nynazist som når bunnen og bestemmer seg for å legge om livsstilen og bekjempe kulturen sin.
Basert på den sanne historien om Bryon Widner – en nynazist som når bunnen og bestemmer seg for å legge om livsstilen. Han slår seg sammen med en afroamerikansk aktivist, kvinnen han elsker og FBI i et forsøk på å bekjempe kulturen han stammer fra.