Sexy Beast
Gal Dove har trukket seg tilbake fra gangsterlivet og bor i Spania sammen med kona. Idyllen slår sprekker når Don Logan dukker opp med et oppdrag.
Gal Dove har trukket seg tilbake fra sitt gangsterliv og nyter den solrike tilværelsen på den spanske solkysten sammen med sin vakre kone. Idyllen slår sprekker da gangsterkongen Don Logan dukker opp med et siste oppdrag til Gal.