Sex and the City 2
Carrie, Charlotte og Miranda er alle gifte nå, men de er likevel klare for å slå seg løs når anledningen byr seg. Så når Samantha tar dem med på en tur til Abu Dhabi, minnes de hvordan livet var før de bestemte seg for å slå seg til ro.