OL 2024: Gull, svette og tårer
Sammen med de norske medaljevinnerne Solfrid Koanda, Stine Oftedal Dahmke og Line Flem Høst gjenopplever vi norske og internasjonale høydepunkter fra sommerens OL i Paris.