Mortal Kombat
MMA-utøver Cole Young, vant til å få juling for penger, kjenner ikke til bakgrunnen sin – eller hvorfor Outworlds keiser Shang Tsung har sendt sin beste kriger, Sub-Zero, en utenomjordisk Cryomancer, for å ta Cole.