Insidious
Kort tid etter at en familie flytter inn i et hus, oppdager de at onde ånder har tatt bolig i hjemmet, og at sønnen deres har falt uforklarlig i koma. Familien prøver å slippe unna og flytter igjen, men oppdager så at det ikke var huset som var hjemsøkt.