The Hunger Games
Se en tenåringsjentes hardnakkete kamp for å overleve i en dystopisk fremtid, der hovedstaden Capitol krever at dens 12 underlagte distrikter skal gjøre bot for et tidligere opprør gjennom det årlige "Hunger Games".