Bastille Day
Michael Mason, en amerikansk lommetyv som bor i Paris, blir forfulgt av CIA når han stjeler en veske som inneholder mer enn bare en lommebok. Sean Briar, agenten på saken, innser etter hvert at Michael bare er en brikke i et mye større spill.